sobota, 12 grudnia 2015

Kajcix

Spędzanie czasu aktywnie już od najmłodszych lat sprawiało mi wiele przyjemności. Swoją przygodę rozpoczęłam od tańca i kontynuowałam tę pasję przez bardzo długi okres. W tym czasie uczęszczałam do profesjonalnej grupy, co zaowocowało skosztowaniem wielu rodzajów tańca, rozpoczynając od klasycznego baletu, poprzez tańce ludowe i towarzyskie, kończąc na współczesnym jazzie i hip hopie. 
Gdy nadchodzi lato, mnóstwo wolnego czasu poświęcam na wycieczki rowerowe po mojej okolicy oraz jazdę konną, którą pokochałam ze względu na bliski kontakt ze zwierzętami. Zimą natomiast często można spotkać mnie na lodowisku czy stoku narciarskim. Niezależnie jednak od temperatury na dworze, staram się raz na jakiś czas pobiegać. Świetnie wpływa to na ogólne samopoczucie, niesamowicie poprawia kondycję i sprawia, że na moment mogę oderwać się od rzeczywistości.
Do dyscyplin sportowych, które uprawiam, warto dorzucić pływanie, a pozostając przy temacie wody, to najbardziej niezwykłym przeżyciem, które pragnę polecić każdemu z Was, był zdecydowanie obóz windsurfingowo - kajakowy. 
Oprócz tego, cały czas staram się zdrowo odżywiać i dbać o swoją figurę. Dla własnej przyjemności, jak również zachowania kondycji fizycznej do niedawna uczęszczałam na zajęcia fitness'u, a dokładniej na indoor cycling i trx.  
Realizuję się w wielu dyscyplinach, próbuję wszystkiego po kolei i staram się nie zniechęcać. Sport jest nieodzowną częścią mojego życia, więc chciałabym pomóc Wam również go pokochać. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X