wtorek, 26 stycznia 2016

Książki, które inspirują...

              Zapewne część z Was ma jakiś swoich ulubionych sportowców, albo może jakiegoś dopiero znalazło poprzez nasz tydzień motywacji lub interesuje się szczególnie jakimś sportem. Chciałabym Was dzisiaj zachęcić do zakupu biografii takiego sportowca. 
             Taka biografia może do naszej wiedzy wnieść jeszcze coś ważnego. To co działo/dzieje się za kulisami wygranych.
Dlaczego jest to takie ważne? 
Ponieważ może pokazać Ci, że ktoś kogo postrzegasz za wielkiego sportowca jest całkiem zwyczajny. I nie chodzi mi tu przypadkiem o to, żeby umniejszać komuś sukcesu, ale o to, że kiedy zobaczy się, że ktoś kogo podziwiamy za wyniki jest podobny do nas, zachęca to do pracy. Wychodzimy wtedy z wnioskiem, że jeśli on tego dokonał to czemu my nie mielibyśmy tego nie zrobić.
               Poza tym w książkach możecie na przykład zaznaczyć sobie jakiś inspirujący Was fragment. Niekoniecznie coś związanego ze sportem, ale też z życiem, do którego będziecie mogli wracać w słabszych chwilach. Ja taki fragment znalazłam w biografii Michaela Phelpsa, po przeczytaniu którego, zrozumiałam jak bardzo nadużywamy słowa bohater.
Zachęcam więc do lektur związanych ze sportowcami, jestem przekonania, że zachęcą Was do pracy.
Darcix

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X